Kedves 2016!

2016. január 10. 21:13 - biacsiancsi

 

Van az amikor, valami olyasmit adtál ki magadból, hogy nem űrt hagy maga után, hanem egy óriási krátert. Ez történt, amikor megírtam a búcsú levelet a Nagyapámnak. Fogtam mindenre, azt, hogy miért nincs új bejegyzés, nincs időm, rengeteg a munkám, folyton rohanok, stb. Igazából ez az oka, emésztenem kellett és elengedni a múltat. 

Már december közepén elhatároztam, hogy ez lesz az új téma. Ahhoz, hogy legyen jövőnk, meg kell érteni a múltat. A 2015-ös év számomra igazán jó volt. Hozott magával egész sok mindent, leckéből nem keveset. Viszont bárakárki, aki az életünket rendezi ott fenn, legyen az a Jó Isten vagy bármelyik vallásnak azon megfelelője soha de soha nem ad akkora feladatot, amekkorát ne bírnánk el. 

Nincsenek újévi fogadalmaim, viszont folyton motiválni kell magam, ahhoz, hogy elérjem a tervezett feladatokat/célokat. A motivációs könyveket nem minden esetben tudom emészteni, ennél én sokkal vizuálisabb vagyok. Vannak a témával kapcsolatban nagyon jó blogok, amik újabban az én személyes kedvenceim. 

Itt találod őket:

 

http://stylemydream.hu/

http://oromterv.blog.hu/

Amikor elkezdtem blogolni, már akkor készítettem magamnak egy motivációs táblát, ami a nappaliban van kitéve. Ne gondolj nagy dologra. Egy parafa tábla, amin képek, idézetek vannak, illetve városok, ahová szerettem volna eljutni. Mivel nagy részét teljesítettem, így megérett egy új tábla készítése.

fullsizerender_3.jpg

Hogy miben segít? Ha két bal lábbal ébredsz, amikor még magad is nehéz elviselni nemhogy a világot, akkor jól jön egy pillantás a tábládra és már is tudod, hogy ezt a hozzáállást aztán baromira nem engedheted meg magadnak. 

Néhány napja pedig egy évrendező füzetet találtam az egyik csoportban. Akkor eldöntöttem, hogy amint lesz szabadidőm kitöltöm. Először a tavalyi éved kell értékelned, összegezned. A füzetke másik felében pedig az új éved megtervezned. Célokat, álmokat levésni. Csak és kizárólag magadnak. 

fullsizerender_2.jpg

Itt tudod letölteni: 

http://yearcompass.com/

Értékeltem, összegeztem, terveztem, szerveztem és nagyon jól esett. Ez egy jó mankó lehet, ha elakadsz út közben.

Tehát Kedves 2016, én megteszek mindent annak érdekében, hogy mi jóban legyünk.

 

 

komment
süti beállítások módosítása